pondělí 27. srpna 2012

25 TIPŮ PRO VÁŠ ŠŤASTNÝ DEN OD RÁNA DO VEČERA


1. Ráno po probuzení se v posteli usmívám aspoň na 15s.
2. Děkuji za nádhernou noc a další nový den v životě.
3. Žehnám všem setkáním a plánům nového dne.
4. Když se podívám do zrcadla usměji se a řeknu: mám tě rád.
5. Svou pozornost obracím vždy na řešení. Neřeším minulost.
6. Všechno, co mě potká, slouží mému dobru.
7. Vím, že neexistují žádné problémy – pouze výzvy a nové zkušenosti.
8. Vychutnávám si každý okamžik a život plnými doušky.
9. Mám sport, který mi vyhovuje, často se pohybuji na čerstvém vzduchu a
vědomě a zdravě se stravuji.
10. Vždy hraji hlavní roli ve svém životě a přebírám za to plnou zodpovědnost.
11. Můj život je příjemný a požehnaný.
12. Dopřávám si čas na odpočinek a klid v ústraní.
13. Mé štěstí je stále teď a tady.
14. Sním svůj život a žiji své sny.
15. Kdykoliv je mi to příjemné, trávím čas s přáteli.
16. Neustále si uchovávám humor.
17. Odpoutávám se od všeho, co s mým životem už neladí.
18. Nedostávám se pod tlak, ale vybírám si s radostí tu nejlehčí cestu.
19. Mé opravdové bytí je věčné, dokonalé vědomí.
20. Moje duše si vybrala toto tělo, toto prostředí, aby sbírala zkušenosti.
21. Život je tu mě pro radost.
22. Kdekoliv k tomu mám příležitost, dělím se s ostatními o své štěstí.
23. Chodím životem bez soudů – pro každého znamená štěstí něco jiného.
24. Nemám domněnky, vážím slova a nehodnotím druhé.
25. Jako opravdový umělec života nalézám štěstí v sobě samém

                                     www.novydisplay.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat