sobota 18. srpna 2012

Peníze jsou kořenem všeho


„Peníze jsou kořenem všeho...“
Dr. Joe Vitale


Můžete dokončit tuto větu ---

"Peníze jsou kořenem všeho --"

Samozřejmě že můžete.

"Zla" je to, co nás napadne.

Ale proč?

JSOU peníze zlé?

Mnoho duchovních lidí si myslí, že peníze jsou špatné.

Považují bohaté za "materiální".

Zní vám to duchovně?

JSOU peníze špatné?

JSOU bohatí lidé materiální?

Jaká je tedy pravda?

Za prvé, já jsem se naučil před mnoha lety, že "materiální" je pevná forma "duchovního".

Přemýšlejte o tom.

Pokud peníze, auta, domy atd. nejsou duchovní (nebo alespoň TAKÉ duchovní), pak co tedy?

Měl jsem duchovního učitele, který mi před mnoha desítkami let řekl: "Jakmile uvidíš Boha v každé jednotlivé věci, kterou odmítáš, odsuzuješ nebo které se bojíš, v tu chvíli budeš probuzený."

Pro mě, jsou peníze jednoduše nástroj.


Použil jsem je na koupi nového auta, také jsem s nimi pomohl postavit školu na Taiwanu, opravit nemocnici v Mexiku. Umožnily mi podpořit mladého muže, který právě odpromoval, umožnily mi přispět na kampaň k ukončení bezdomovectví a pomoci příteli s finančním úřadem.

Tohle všechno díky penězům.

Ale když cítíte, že peníze jsou zlé nebo 
že bohatí lidé jsou špatní, zavřeli jste
své srdce, odpojili jste se od
Božského proudu a stali se velmi ne-duchovními.

Smyslem našeho života je probudit se.
Aby se tak stalo, musíme odložit
odsuzování všeho, čeho se bojíme -- včetně peněz.

Když můžete říci: "Peníze jsou kořenem
veškeré duchovnosti," začínáte
chápat pravou duchovnost.

Ve skutečnosti, jeden duchovní učitel, kterého obdivuji (Arnold
Patent), řekl: "Jedniným účelem peněz je vyjádření ocenění."

*Miluji* ten citát.

Pomáhá nasmětovat k pochopení,
že peníze jsou nástroj dobra
- a k tomu ještě duchovní.




který na konci článku píše

(Nejsem autorem tohoto textu, pouze jsem se chtěl o nej podělit a přeložil ho z angličtiny.
Joe Vitale je můj oblíbenec a vřele ho doporučuji. 



Žádné komentáře:

Okomentovat