neděle 14. prosince 2014

Zákon přitažlivosti I. část.

Představte si, že naše myšlenky fungují, jako když někdo vynalezne nějakou věc, která funguje podle jeho přání. Všechno, co si skutečně přeje bez žádných negativních překážek, se mu splní. 
Není to tak dlouho, co jsem byl negativním člověkem a nesnášel jsem celý život. Téměř každé ráno jsem si říkal, proč tu vůbec jsem. A tak dlouho to tak fungovalo, dokud toho nebylo dost. To znamená, že naše nepříjemnosti jsou k něčemu přeci jen dobré. Naštěstí tenhle negativní šok udeřil a od té doby se začalo vše postupně obracet. Díky této změně jsem objevil Tai-chi a když po pár měsících jeho síla tvrdě na mojí mysl začala účinkovat, tak se pozitivní myšlení ještě víc nakoplo. Poté jsem zařadil nevědomky do svého života i zákon přitažlivosti a to přidalo další grády. Ano, stačí si jen přát a vše se v našem životě uskuteční. To není pohádka, ale skutečná realita. Na to pozor. Časem zjistíte, že tomu opravdu tak je. Já, kdybych si to nepřál, nebudou změny tak rychlé. A občas to funguje, tak rychle, že ani nevíme, jak je to možné. Ano, jsem velký, je mi přes třicet a věřím na pohádky. A nejspíš větší, než si člověk vůbec myslí. Ale pozor, je nutné, pro svůj cíl také něco dělat a nikoliv jen stát a přát si.
Nikdy bych neuvažoval o tom, jak miluji svůj život, jak miluji vývojáře počítačů, nebo internetu, díky kterému se mohou dostat informace dál a dál. Záleží na ostatních lidech. Proto, pokud chcete i vy pomoci, sdílejte mé články dál. Ano, další pohádku si přeji. Aby se tyto informace dostaly dál a dál.
A jsme lidi. Bývaly doby, kdy jsem byl názoru, že číst jen nějaké knížky jen tak u každého nefunguje. Ale tohle je absolutní nesmysl. Funguje to naprosto u každého! Stoprocentně. Stačí jen pevně věřit a začít drobnými krůčky.
Spíše se mi to snažili namluvit ti, kteří to dotáhly k antidepresivům. Takže další věc. Nikdy, opakuji nikdy nedávejte na ty, kteří ničeho zatím nedosáhly.

autor Daniel Vacek alias Jay Dany Dee




Žádné komentáře:

Okomentovat